ο τμήμα ενηλίκων αποτελείτε από ασκούμενους διαφόρων ζωνών οι οποίοι ακολουθούν κοινή γραμμή προπόνησης στο πρώτο ημίωρο και έπειτα χωρίζονται σε ομάδες κατά ζώνες και ακολουθούν το πρόγραμμα ασκήσεων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του καθενός , ανάλογα την ζώνη , την ηλικία και τον λόγο για τον οποίο προπονείται.

   Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ρωτάει ένας προπονητής έναν ενήλικο που θέλει να ξεκινήσει να ασκείται σε μια πολεμική τέχνη , είναι ο λόγος για τον οποίο θέλει να ξεκινήσει, ώστε να του δώσει μια κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί και η προπόνηση που θα ακολουθήσει.

 

 

  Το Taekwondo είναι μια τόσο πλήρης και ζωντανή μαχητική τέχνη που δίνει την δυνατότητα στον εκπαιδευτή να προσαρμόσει την προπόνηση στα χαρακτηριστικά και στα ζητούμενα του κάθε ασκούμενου ανεξάρτητα από την ηλικία του ή τις ικανότητές του ή το επίπεδο που είναι.    

  Γιατί να ξεκινήσει κάποιος την ενασχόλησή του με το Taekwondo ; 

Οι απαντήσεις που θα πάρετε από τους ίδιους τους ασκούμενους είναι πολλές και ποικίλουν:

1.  Από ηλικίες 18-25 κάποιοι που είχαν ήδη με άλλη μαχητική τέχνη - σπορ ήθελαν να βελτιώσουν την ικανότητά τους στα λακτίσματα (δύναμη,τεχνική,ταχύτητα και ακρίβεια), αλλά και να λάβουν μέρος ακόμα και σε αγώνες αφού η ηλικία δεν είναι απαγορευτική.

   Άλλοι γιατί θέλησαν να κάνουν έναν δυναμικό σπορ - μαχητική τέχνη που θα τους δώσει εκτός από τα σωματικά οφέλη και δυνατότητα αυτοάμυνας - αυτοπροστασίας και συνακόλουθα αυτοπεποίθηση.  

2. Από ηλικίες 25-45 και 45-65 κάποιοι ξεκίνησαν γιατί βαρέθηκαν να σηκώνουν βάρη σε γυμναστήρια, να τρέχουν ατέλειωτα χιλιόμετρα με τα ακουστικά στα αυτιά και άλλοι γιατί ήθελαν να βάλουν στην ζωή τους μια άσκηση λίγο πιο έντονη και διασκεδαστική από το να πηγαίνεις μόνο μια βόλτα τον σκύλο στο πάρκο.

    Η εκτόνωση που προσφέρει η ενασχόληση με το taekwondo που από πολλούς χαρακτηρίζεται ευεργετική και αγχολυτική , μετά από μια έντονη μέρα εργασίας γεμάτη στρες και κούραση. 

   Η σωματική άσκηση που γίνετε κατά την διάρκεια της προπόνησης είναι τόσο ευεργετική για την υγεία του ανθρώπου που τα οφέλη είναι πραγματικά ανεκτίμητα, όπως :

α) για παράδειγμα βοηθάει στην απώλεια σωματικού βάρους-λίπους άρα και στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

β) αποβάλλει τοξίνες από τον οργανισμό μέσω της εφίδρωσης που γίνετε και σας κρατάει νέους και ακμαίους αφού με την σωματική άσκηση που γίνετε ενεργοποιείται το ένζυμο της τελομεράσης και  «Αυτό αποτελεί σαφή απόδειξη του αντιγηραντικού μηχανισμού που προσφέρει η σωματική άσκηση» 

γ) ενδυναμώνει το μυικό σύστημα με αποτέλεσμα την αποφυγή φλεγμονών στις αρθρώσεις και σε άλλα σημεία του μυοσκελετικού συστήματος.

δ) αυξάνει την φυσική κατάσταση - αντοχή και συνακόλουθα λόγο της καλύτερης αιμάτωσης , βελτιώνει τις σεξουαλικές επιδόσεις.  


  Και όλα αυτά και πολλά άλλα οφέλη επιτυγχάνονται μέσα από μια άσκηση που γίνετε με ομαδικότητα και σε ένα φιλικό κλίμα αλληλοβοήθειας και υγιούς συναγωνισμού και ευγενούς άμιλλας , αφού όλες αυτές οι αρετές όπως και ο σεβασμός στην πατρίδα, στους γονείς και στους δασκάλους αποτελούν βασικά θεμέλια της φιλοσοφικής υπόστασης του taekwondo.  


 

WTF TV

ΧΟΡΗΓΟΣ

top